• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Opel Omega kombi
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6 7 8 9
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Stravros Horakopulos
Friday 05 August 2005 - 16:33:02 Citovat
Host
Tak teď uplně nevm,zda zvolit 2.0 nebo 2.5.Nejsem žádnej závodnk ale musm souhlasit s názorem,že bezpečné předjetí je to nejrychlejší předjetí.Kombajna potřebuji jak pro rodinu tak pro pracovní účely.Ještě,mi tady ale nikdo neřelk na co bacha u starršího vozu 95-96rok výroby.Nechci koupit auto,které se mi po pár kilometrech úplně posere a budu namydlenej.
Tlumex
Friday 05 August 2005 - 17:07:01 Citovat
Host
Mno ja bych ti doporucoval se v obou svest coz sem neudelal pac se mi naskytl pomerne zachovaly dvoulitrik takze nez bych shanel neproverenyho 2,5V6 taxem radsi skocil po tomhle! No auto bylo v relativnim cajku a i presto me stalo na opravach 30 tisic ale i tak sem spokojeny pac mit takovy korab celkove za 140 tisic mi nepride zase tak moc! Esli mas ICQ muzem dat rec
Anonymní
Friday 05 August 2005 - 21:10:18 Citovat
Host
Stavrosi ted ti vážne poradím. 2,5td v dnešní době sračka to ti řekne každej mechanik, spotrřeba stejna povinný ručení taky a nafta je stejně drahá jako benzín. Srovnej si např cenu svíčka a žhaviče 50 vs 500kč. Diesel je dražší na údržbu a když se podíváš zpět tak na beznín žádná větší závada a 2,5td se jim sere furt. já mam 2.016v, je to vyzkoušený motor a opel ho dává skoro do všeho. 2,5 v6 je lepší na závodění a jak říkáš rychlé předjetí za stejnou pojistku teda pokud jsi šetřílek. 3,0MV6 je fakt super trhač asfaltu, ale ten papká cca 12-16l. já vybral zlatý střed jak na údržbu, náklady, pojištění havar., Ale to je na vkusu každého soudruha. KARLOS, Brno
Anonymní
Friday 05 August 2005 - 22:37:09 Citovat
Host
[quote]Stavrosi ted ti vážne poradím. 2,5td v dnešní době sračka to ti řekne každej mechanik, spotrřeba stejna povinný ručení taky a nafta je stejně drahá jako benzín. Srovnej si např cenu svíčka a žhaviče 50 vs 500kč. Diesel je dražší na údržbu a když se podíváš zpět tak na beznín žádná větší závada a 2,5td se jim sere furt. já mam 2.016v, je to vyzkoušený motor a opel ho dává skoro do všeho.
Zajímalo by mě kolik si toho najezdil s 2,5TD když ho tak pomlouváš.Vem si za toho svýho dvoulitra tunovej příves a pak se uvidí jesli máme stejnou spotřebu.Před výběrem motoru je potřeba si uvědomit na co to auto používáš.Mám Omegu B Kombajn 2,5TD a Omegu A 2,0i a je fakt že pokud jsi závodník tak 2,0 benzin je tak do Kadetta nebo Astry.
mara
Saturday 06 August 2005 - 12:27:21 Citovat
Host
Takže jsme došli k závěru že 2,5 V6 s bramborou je ideální střed.At jedu jak jedu přes 7 l jsem nikdy nešel, možná jednou na 7,2 ale jedu jako prase. Zdravím.
Anonymní
Saturday 06 August 2005 - 13:47:45 Citovat
Host
Panáčci já jsem psal první o tom motoru 2.5TD a určitě bych to nezatracoval jen kvuli tomu že to dávalo BMW do aut už od 94 roku.ten motor je prostě nezmar po mechanické stránce a má velkou rezervu ve výkonu.proto např v BMW má výkon 109KW a v omeze byl přiškrcen na 96KW.při změně softwaru v řídící jednotce se zvedne výkon ale zejména točivý moment nižších otáčkách takže při běžné jízdě se nemusí tolik vytáčet a zároveň malinko klesne spotřeba.proto tohle doporučuju každýmu kdo má ten motor ať si to nechá udělat-motor nepozná.je pravda že tady to vypadá podle příspěvků že s ním jsou problémy ale já s tím jezdí asi 2roky a kromě toho že turbo už propouští olej jsem s tím neměl žádné problémy.zeptejte se majitelů BMW 325 TDS-těch tady jezdí dost-je to stejný motor.Tlumexovi-když tě svezu-uvnitř těžko poznáš že to žere naftu-je to toťiž řadový 6válec-takže žádný traktor...mějte se
Stavros Horakopulos
Saturday 06 August 2005 - 15:07:55 Citovat
Host
Dík všem za přínosnou debatu.Rozhodl jsem se pro ten 2.0 benzín.Myslím si že pro moje účely to bude to prav a dostačující ořechový.Teď jen doufám,že splaším nějákou káru která bude v šusu.Kdyby měl někdo z vás nějáky třeba foto či dobrý odkaz,adresu,radu,znal nějáké dobré autobazary nejlépe ve slezsku a na moravě tak pište na email Email Dík všem.
Anonymní
Saturday 06 August 2005 - 21:07:58 Citovat
Host
jo když chceš 2.0 ber pouze 16V na ten archaický 8V-ten má pouze 115PS.podívej třeba na Odkaz
Tlumex
Saturday 06 August 2005 - 22:24:47 Citovat
Host
a nebo na Odkaz tam maji taky dobre vzorky! Ale jinak bych si ta auto bud nechal dovest a nebo pokud mas dost penez tak bych to koupil od autorizovanyho prodejce koukal sem u nas BS Auto v Brne a maji tam moc pekny vzorky ale maji je tam dost predrazeny ale zase ma clovek jistotu co kupuje/si myslim mozna ze su najivni je to dano mym vekem /
For anonym: za traktoristu se ti omlouvam ale nadzvedly me ty kecy o nelegalnim plynu pro me je priorita Kc/km a to mam 1,7Kc/km takze sem spokojeny vrele doporucuju! Ten stary 2,0 8V ma skoused a neni stavu s nim jet za min jak 10 litru kombinovana coz je strasny!
Landis
Sunday 07 August 2005 - 13:52:50 Citovat
Host
Anonymní napsal ...
Stavrosi ted ti vážne poradím. 2,5td v dnešní době sračka to ti řekne každej mechanik, spotrřeba stejna povinný ručení taky a nafta je stejně drahá jako benzín. Srovnej si např cenu svíčka a žhaviče 50 vs 500kč. Diesel je dražší na údržbu a když se podíváš zpět tak na beznín žádná větší závada a 2,5td se jim sere furt. já mam 2.016v, je to vyzkoušený motor a opel ho dává skoro do všeho. 2,5 v6 je lepší na závodění a jak říkáš rychlé předjetí za stejnou pojistku teda pokud jsi šetřílek. 3,0MV6 je fakt super trhač asfaltu, ale ten papká cca 12-16l. já vybral zlatý střed jak na údržbu, náklady, pojištění havar., Ale to je na vkusu každého soudruha. KARLOS, Brno

Nevim v cem jsi az doposud jezdil, ale ja mel 2.5V6 benzin i 2.5TD (kazdy cca 2 roky a najeto na kazdym +- 40000km) takze muzu porovnat. Diesel vynikajici tah - dovolena v 5 lidech, mraky bagaze a to auto to neciti. Jediny co jsem menil byli vstriky a praskla hadice od turba jinak o.k. A ten benzin 2.5V6 bych vubec netvrdil ze je lepsi na zavodeni. Ono na tak tezkou kravu jako omega tech 170k neni tak moc. Je na svizne jezdeni, ale ne na zavodeni. Do toho 2.0 bych se bal jit, ale musim priznat, ze kdyz jsem kupoval sve druhe auto Felicii 1.6MPI tak se mi zdala jako raketa oproti byvale S120. Kazdy se stejne rozhodne jak chce, ale doporucuji nespechat a projet se nezavazne (ve vic autech) ve dvolitru i v sestivalci 2.5V6 a udelat si obrazek o tom jak ktery motor tahne.
Uf to jsem se rozepsal. Stastnou ruku ve vyberu.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6 7 8 9  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1682 sec,0.1349 z toho dotazů.