• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Jizdni vlastnosti v zime
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6 7
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Legend
Wednesday 26 July 2006 - 22:02:59 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Já mám jen na 1.6 tuny, ale zatím jsem u všech 2.5TD viděl 1.9tuny, mám to nějak poddimenzovaný

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Budouci Oplak
Sunday 30 July 2006 - 16:38:34 Citovat
Host
Tak jsem se byl podívat na tři Omegy a jsem celkem rozčarován, chci se zeptat, byl pouze jeden typ motoru 2,5TD? Všichni tvrdí, že je to motor BMW. Celkem mně udivilo, že se ani jednomu nechtělo od spodu tahat, začalo to jet až kolem 2500 otáček, vůbec si nedovedu představit jízdu s vlekem 1,9t. Stav odpovídal ceně, prostě žádný zázrak, ale co může člověk chtít kole 40000,- , jak říkám, jsem zklamanán, nevím jestli mám hledat dál nebo spíš něco jiného.
Legend
Sunday 30 July 2006 - 16:43:56 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Budouci Oplak napsal ...

Tak jsem se byl podívat na tři Omegy a jsem celkem rozčarován, chci se zeptat, byl pouze jeden typ motoru 2,5TD? Všichni tvrdí, že je to motor BMW. Celkem mně udivilo, že se ani jednomu nechtělo od spodu tahat, začalo to jet až kolem 2500 otáček, vůbec si nedovedu představit jízdu s vlekem 1,9t. Stav odpovídal ceně, prostě žádný zázrak, ale co může člověk chtít kole 40000,- , jak říkám, jsem zklamanán, nevím jestli mám hledat dál nebo spíš něco jiného.

Je to opravdu motor BMW a montoval se jen jeden typ, byla jen jedna drobná inovace kolem roku 1997, to se začaly montovat váhy vzduchu, dřív tam vůbec nebyly. To že málo táhne odspoda je asi normální, mě to taky hůř táhne, ale jak se to dostane přes 2000, tak ručička rychloměru stoupá celkem slušně. Za 40tis je to dost slušná cena, normálně tahle Omega stojí přes 60tis, dost často bývá i za 80, když je fakt zachovalá. Tento Diesel má oproti benzinovému motoru velkou výhodu, že když táhne velkou zátěž, tak jede skoro stejně jako prázdný a ani spotřeba se tolik neliší.

[ Upraveno Sunday 30 July 2006 - 16:47:25 ]

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Vodník
Sunday 30 July 2006 - 17:42:57 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
budouci oplak: nechci tě přesvědčovat, protože je to tak, zespoda je to pomalejší. Nicméně záběr turba by se měl projevit dříve, já ho cítím lehce nad 1500 a nad 1800 otáčkami už by mělo tahat dost. Tenhle motor chce menší zácvik. Já se s ním také nejprve učil jezdit a dá se s ním i celkem hbitě (já mám ovšem ročník 1998). Jestli by tě to mělo zlobit a rozčilovat, tak to raději hupsni do benzínu nebo do menšího auta s TDI. Ale myslím, že když se zacvičíš, tak ta pomalost "přestane".
Petr
Sunday 30 July 2006 - 18:18:05 Citovat
Host
Ten motor opravdu naplno nastoupi az nekde za 2500ot. Je to kvuli tomu aby dosahoval dostatecny maximalni vykon. Nema VTG takze se konstrukteri museli rozhodnout jestli to bude tahat dole nebo nahore... Me proto osobne prijde vhodnejsi 2.2 DTI prez mensi udavany maximalni vykon. Co se tyce jezdeni v zime, me se v zime osvedcilo davat si do coupe BMW dozadu 50 nebo 100kg zateze. Omega na tom bude ale urcite lepe diky podstatne vetsi hmotnosti a mensimu vykonu.
budouci oplak
Sunday 30 July 2006 - 19:52:50 Citovat
Host
ještě jeden dotaz, ten co vypadal nejzachovaleji měl nějkaký problém se starty za tepla, muselo se několikrát žhavit aby to teplé vůbec chytlo, může to být velký problém?
JOB
Sunday 30 July 2006 - 21:40:35 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
budouci oplak napsal ...

ještě jeden dotaz, ten co vypadal nejzachovaleji měl nějkaký problém se starty za tepla, muselo se několikrát žhavit aby to teplé vůbec chytlo, může to být velký problém?

Mě teda omega za tepla nežhaví vůbec.To že hůř startuje za tepla je způsobeno vytahaným rozvodovým řetězem,jde to seštelovat.Mě turbo zabírá při 2000 ot. ale jak píše vodník tak když se to naučíš tak není žádnej problém.Podvalník tahám a opravdu díky váze vozu je to pohoda a i spotřeba nijak razantně nestoupá.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Petr
Sunday 30 July 2006 - 21:59:10 Citovat
Host
No ono turbo maka (to jestli uz dosahuje max. plniciho tlaku netusim) i v 2000, ale nejvetsi silu ma motor jeste pozdeji. Problem je za studena kdy se to nemuze vytacet. To potom zamrzi ze kolem 2000 je motor jeste mrtvej.
JOB
Sunday 30 July 2006 - 22:09:53 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Petr napsal ...

No ono turbo maka (to jestli uz dosahuje max. plniciho tlaku netusim) i v 2000, ale nejvetsi silu ma motor jeste pozdeji. Problem je za studena kdy se to nemuze vytacet. To potom zamrzi ze kolem 2000 je motor jeste mrtvej.

Nebudu tě přemlouvat protože u OB 2,5Td je turboefekt opravdu znát ale dá se stím naučit.Jestli jsi čekal že to pojede jako octávka tak to nepojede ale zase octávka toho tolik neuveze.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Legend
Monday 31 July 2006 - 07:37:37 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Mě trvalo 1000km, abych se s tim naučil pořádně jezdit, je to můj první Diesel. Když jsem jel v Peugeotu 205 1.9D bez turba, ten teda táhnul odspodu jak ďábel, nevěřil jsem že to má jen 50kW.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6 7  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1616 sec,0.1188 z toho dotazů.