Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Jizdni vlastnosti v zime |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | ja uz lepsi nebudu, ale to vlakno je dost stary a 2,6 jsem nikdy nehanel tu neznam, treba je diky tomu, ze je to novejsi generace o chlup lepsi ne nez 2.5 s kterou jsem mel tu cest (ale pochybuji). Ale zatim pro stale plati, ze vyrobal slusnych aut od opla skoncila v roce 93 (ackova omega, calibra). Ma predstava vozu se s roky nemeni. Podelne ulozeni motoru-nahon vzadu-6hrnecku v rade-samosvorny diferak-200koni-benzin/LPG (nasavany samozrejme). K tomuto idealu pridavam nove i stary osmiventil z duvodu nizkych provoznich nakladu samozreme LPG. Sice to nejede, ale diky absenci ABS je snim docela prca pri intenzivnim brzdeni:-) ... Ale to je jak se zenskymi-DLE VKUSU KAZDEHO SOUDRUHA, jezdete si, cim je libo, ale tip bych mel, momentalne je za levno na ebay dualram i s kompresorem (ne klimatizace:-) | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Jestli ono to nebude tim, ze nova auta vyrabena rekneme po roce 1995 jsou zamerne "kvalitou" nekde uplne jinde nez ty starsi ... Pokud mohu srovnat "kvalitu" dilu na Kadettu (mel jsem 1988 najeto prez 480 000 kmu), VeA (1989 najeto prez 300 000 km) a soucasne VeBe (2000 najeto 110 000 km) tak to je proste nesrovnatelny a to sem na VeBe nemel zadnou zavadu. A bude hur, spousta aut je konstruovana na rekneme 120 000 km a potom najednou "odejde" celej podvozek a podobne. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | to je fakt,Kadett byl snad nesmrtelnej(kromě lemů blatníků) ,ale motorově 2.0 8V v GSi paráda.Jen měnit olej a tankovat benzin.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] | |