Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
jak jede 2,5 v6 ? |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | No mne teda taky někdy přijde, že to žere i trávu kolem cesty, ale to bude těžkou nohou a jízdou vesměs po městě..... Jinak motor má skoro 300000km a šlape dobře... _; Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | JOB napsal ... feek napsal ... ty jo, ze ta 2,5 v6 byla vyrovnana s oktavkou 1,8t me prekvapuje, kdyz by mela byt o neco silnejsi vectra ?... u te moji vebe 2,2 dti nalozeni znat nebylo, ale jak sem psal mela cca 150hp a vetsi kroutici moment a do kopce jela vpohode konstantne 190 - kdyz sem se pred tim rozjel, nebo se na 190 uz v kopci rozjela ale trvalo to dyl... kazdopadne diky za poznatky No jenže ta 1,8T od VW žere i trávu kolem silnice a to i za normální jízdy natož v plném výkonu. .... zlatá MV6, u tý alespoň vím, co žere ... no, chtěl bych vidět vochcávku s 1.8T po 300000 km. [ Upraveno Sunday 16 November 2008 - 23:20:12 ] 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | ...jede opravdu velmi dobre a s prumernou spotrebou do 9/100 Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Cesťák |
| ||
Uživatel #1134 Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31Příspěvků: 362 | Tak to samé jsem zde řešil před rokem a půl a vůbec nelituji, že jsem nedal na vrgadaa. Předem upozorňuji, že mám 2,6/2001 ale myslím, že je to stejné. Od té doby jsem s ní najezil 50000 a není nic, na co bych si mohl stěžovat. Snad jen na vlastní blbost, kdy jsem zkoušel projet zdí a vyšlo to docela draho. Při koupi měla najeto 70000. Měním jen olej po 1500O a filtry, kdy je třeba, nedávno jsem vyměnil svíčky a kapalinu v chladiči, brzdové destičky jsem zatím nemusel. To auto má brutální zátah a omezuje ho jen to, co si dovolíš. Neznám kopec, kterej bych nevylít libovolnou rychlostí, spíš se bojím o gumy, jelikož často cítím, že při prošlápnutí plynu mi předek plave. Náklad nehraje roli. Ten turboefekt pociťuji. Pokud dám plyn na podlahu a držím to až do max. otáček, cítím 3x výrazný, až skokový nárůst výkonu. Domnívám se, že to je přepínáním sání, ale nevím to jistě. Na tom motoru mě nejvíc přitahuje to, že si mohu vybrat jak jezdit. Můžu tam dát 5 a stačí jen přidávat a ubírat plyn, kopec nekopec, vždy si to přebere, ale pokud chci sportovní jízdu tak zažívám něco, co jsem s 1,6-kou nikdy nezažil. Nemůžu držet nohu na podlaze, musím korigovat tlak na plyn. To auto má víc výkonu, než je zdrávo. Jinak já jsem spíš jezdec eco rallye, jde mi o pohodlnou, klidnou a tichou jízdu. V tomto smyslu jsem nadšen a každý kdo se mnou jede je nervozní, protože motor téměř není slyšet. Dlouhodobou průměrnou spotřebu mám 7,7 se zapnutou automatickou klimou. Zkoušel jsem ji vypnout a na spotřebě to nebylo poznat. Přiznávám, že asi nedělám dobře, ale při klidné jízdě řadím okolo 1500 otáček a většinu času motor pracuje okolo 2000-2500 otáček. Myslím, že spotřebu je těžko odhadnout jelikož každý má jiné návyky a právě u 6-ti válce bude rozptyl mnohem větší. Kamarád má "těžkou nohu" ale při 1,6tce mu to spotřebu moc nezvedne. Když sedne za můj volant, nevejde se do 10l, ať dělá co dělá. Jak říkám, ze mě blaho jenom odkapává. Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ... Vectra B Sedan Elegance Y26SE Vectra C Karavan Cosmo Z30DT | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Cesťák: ............."Jak říkám, ze mě blaho jenom odkapává."..... Hele tak ti nevím, ale poslední co jsem z tebe viděl odkapávat byl porobeton __;) __;) Sem si nemohl pomoct !!(a) Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
feek |
| ||
Host | a je nejaky vyrazny rozdil mezi 2,5 v6 a 2,6 v6 ? maji tyto motory klasicke rozvody nebo retez ? pokusim se stim nekde svezt a pak se rozhodnu jestli zase 2,2 dti nebo v6...pro dti u mne mluvi to ze sem nemel zadnou zavadu, jen turbo, a spotreba na dalku 5.8 , po meste max 7,5 a pri 200 14.5 ale o to mi zas tak moc uz nejde.. skoda ze peknych i500 sem moc nevidel, respektive jsou ale nejmladsi sem videl 1998 a to uz se mi moc nechce brat. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Rozdil je jenom v tom, ze 2,5 je Euro 2 kdezto 2,6 je Euro 3 a pak jeste dost podstatna vec, ze motor 2,6 na vrakovisti nenajdes na rozdil o 2,5 kterych bylo zejmena v Omegach mraky. Ale jedna vec tu nezaznela byt ses na ni neptal. Do Vectry V6 "nepatri" i v Omeze ktera ma podstatne vetsi motorovy prostor a motor umisten podelne se V6 pomerne spatne opravuje diky pristupu k jednotlivym dilum, ale u Vectry lze hovorit primo o katastrofe. Takova vymena rozvodu (oba motory maji remen) nebo dokonce nedejboze svodum co jsou blize ke kabine je i pro zkuseneho mechanika lahudka a obvykle te poslou ke konkurenci protoze se jim s tim nebude chtit delat. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | feek napsal ... a je nejaky vyrazny rozdil mezi 2,5 v6 a 2,6 v6 ? maji tyto motory klasicke rozvody nebo retez ? pokusim se stim nekde svezt a pak se rozhodnu jestli zase 2,2 dti nebo v6...pro dti u mne mluvi to ze sem nemel zadnou zavadu, jen turbo, a spotreba na dalku 5.8 , po meste max 7,5 a pri 200 14.5 ale o to mi zas tak moc uz nejde.. skoda ze peknych i500 sem moc nevidel, respektive jsou ale nejmladsi sem videl 1998 a to uz se mi moc nechce brat. No asi jsi měl štěstí ,ale znám minimálně tři auta 2,2 DTi která stojej kvůli čerpadlu. 2,5 a 2,6 jsou snad stejný ,akorát ten novější je snad jednoduší,tudíš spolehlivější. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | Jen si V6 kup, ja kupuji auta s vetsim najezdem a vekem, takze muj dualram ma pres 300tkm a vsechny ostatni maji pres 200tkm na tachometru, takze buhvikolik ve skutecnosti. A i ten muj beckovej srot jsem vychytal tak, ze dalsi majitel vicemene jen jezdil dalsich 50tkm, nez mu ho zrusil kamion, ale opravy mne staly vic nez porizeni a to jsem auto nekupoval zrovna levne. Navic auta plynofikuji a to jim urcite taky neprida. Ptal jsi se najizdni projevy a ty jsou prijemne. Ostatni je vec i stesti, takze te nejaky spatny pristup treba nebude vubec trapit a budes jen jezdit ... Nicmene za sebe trvam na tom, ze slusny motor ma rozvodovy retez a 6 valcu v rade. A kdyz uz ma jen 4 a remen, tak se to pri pretrzeni nesmi potkat a driv takove motory opel delal a nicim jnym uz jezdit nehodlam:-) A az ackove omegy dojdou prechazim k bavorakum, kde jsou stale schopni delat radove sestivalce | ||
| |||
Hujer |
| ||
Host | Výměna rozvodů na 2.5V6 ve Vectře je celkem bez snadná. Nejvíc práce dá sundání toho plastového krytu a výměna drážkového řemenu. Ty zadní svody jsou ovšem fakt problém. Bohužel je tam konstrukční chyba u odvodu spalin do EGR ventilu, takže ty zadní svody dřív nebo později potkají každého. Mluvím o stavu 5/1999. Možná to později vyřešili. Jinak jízda je OK, ten výkon je pro Vectru jako dělanej. Bohužel časem si na to člověk zvykne a už ho to tak nebere, ale to asi u každýho auta. Já mám už druhou a ta první byla hned z první várky v roce 1995, jak se k nám začaly vozit. Subjektivně mi připadala živější, než ta 99. Bohužel, horizont a blbec v protisměru ji poslali do benzínového nebe. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |