Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
jak jede 2,5 v6 ? |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Tomin napsal ... Co me se..e: kdyz je pod nulou, ECU pana Bosche tam reguluje "volnobeh" na 3000 ot./min. Sice jen par desitek sek., ale kdyz s tim prijedes na krizovatku, tak si vsichni mysli ze jses zajic co se uci jezdit. Neznám...nastartuju, chvíli je to někde u 1500...a pak klesá. Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
feek |
| ||
Host | jen tak pro zajimavost, sam si na aute neumim udelat nic, co tak stoji opravy , treba ta ventilova vika, rozvody, proste ty "bezne" zavady na tomto motoru ? jinak sem koukal na youtube na tacho video vebe V6 a ma to strasne krasny zvuk, zrychleni uzasny - pokud teda nejezdili vschni z kopce ) .kdyz sem mel cerstve upravenou 2,2dti taky sem si neco nahral, mozna se nekdy pochlubim..do nakych 120ti bych se mozna drzel ale dal uz ne ) | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | mates napsal ... Tomin napsal ... Co me se..e: kdyz je pod nulou, ECU pana Bosche tam reguluje "volnobeh" na 3000 ot./min. Sice jen par desitek sek., ale kdyz s tim prijedes na krizovatku, tak si vsichni mysli ze jses zajic co se uci jezdit. Neznám...nastartuju, chvíli je to někde u 1500...a pak klesá. Přesně tak, maximálně 1500 a pak klesnou. Jinak moje Vectra jde na 3. rychlost 160. | ||
| |||
Cesťák |
| ||
Uživatel #1134 Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31Příspěvků: 362 | mates napsal ... Tomin napsal ... Co me se..e: kdyz je pod nulou, ECU pana Bosche tam reguluje "volnobeh" na 3000 ot./min. Sice jen par desitek sek., ale kdyz s tim prijedes na krizovatku, tak si vsichni mysli ze jses zajic co se uci jezdit. Neznám...nastartuju, chvíli je to někde u 1500...a pak klesá. Totéž co mates. mepozoruji vysoké otáčky. Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ... Vectra B Sedan Elegance Y26SE Vectra C Karavan Cosmo Z30DT | ||
| |||
Cesťák |
| ||
Uživatel #1134 Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31Příspěvků: 362 | mates napsal ... Cesťák: prosím minimalizovat výpady vůči jiným členům, jinak budu muset vlákno promáznout. Vše se dá vysvětlit v klidu. (ner! Jen připomínám, že název vlákna je jak jede 2,5 V6? Tvou připomínku beru, nemá to tady co dělat, ale musel jsem reagovat. Tímto se všem omlouvám. Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ... Vectra B Sedan Elegance Y26SE Vectra C Karavan Cosmo Z30DT | ||
| |||
Insan!ty |
| ||
Host | Vectra, natož Omega, s V6 rozhodně není žáden převlečený "sporťák", je to prostě auto pro páprdy (myšleno dobře, prostě auto pro už vyblnuté řidiče, ne pro mlaďochy, sprintující na každé křižovatce). Stačí se mrknout třeba na tohle Odkaz video. Převody jsou strašně dlouhé (na což jsem si nemohl zpočátku vůbec zvyknout - ale teď mi to vyhovuje, že se motor jen převaluje). V6 je hlavně pružný motor, takže se není nutno starat o řazení, ale rozhodně to není divočák (díky těžkým převodům) S V6 jsem jel sice jen párkrát, zvuk je návykový, ale výkon je takový nemastný neslaný. Prostě získat z toho nějakou agresivní akceleraci je nelehké.. Auto jede na dvojku 120km/h, na trojku 190km/h (moje s X20XEV - má převody o cca 15km/h "kratší", já tedy nakonec volil raději X20XEV - oproti V6 není výkonový rozdíl tak dramatický, aby mi to za ten komplikovaný motor s profláklými závadami stálo..). Ale když to srovnám s předchozím Peugeotem 405 1.9, který měl 88kW, ale na trojku jel max 120km/h a na čtyřku 160km/h (a vážil skoro o půl tuny méně), tak bohužel pežot měl zrychlení do stovky mnohem lepší, nad 120kmh by ho sice V6 jasně dostal, ale v "legálních" rychlostech je pežot mnohem živější (jen se musí řadit ) Jasně že nejde srovnávat jabka s hruškama, ale je to tak.. Prostě lehčí auta se slabším motorem tyhle lodě s V6 převálcují.. pro zajímavost tady je moje video VectryB s 2.0 Odkaz a atdy starý pežot 405 1.9SRi Odkaz | ||
| |||
Insan!ty |
| ||
Host | Tady je názorné video, jak "jednoduchá" je výměna těsnění ventilového víka u V6. Odkaz U X20XEV to je záležitost jedné minuty | ||
| |||
Sup |
| ||
Uživatel #1465 Registrován: Friday 04 April 2008 - 01:01:29Příspěvků: 233 | Hezky!!! _; : !!(a) Rozvedu do epické šíře - když funguje vše jak má, je to "sameťák". Výkon a max. rychlost: jako u Rollse - dostatečný a vysoká. ?:!: !!(a) Je pravda, že k některým částem motoru je horší přístup, ale co se dá dělat - za všechno se musí platit (aspoň trošičku). Když se "v tom" člověk zbytečně nevrtá a naopak tomu dá pravidelnou péči, myslím si, že se jedná o motor, který se dokáže odvděčit. (Slyšel jsem, dávám, jak jsem koupil, že jej v určité formě převzal i Saab). Samo, že je tady nebezpečí, že se narazí na špatnej kus, ale mimo to je hodnocení jakéhokoliv motoru vysoce osobní záležitostí, jak ostatně potvrzuje i tato debata. Co se týká výkonu - podle mě do VecA,B akorát, do OmB nejnižší možná motorizace. A na "Vy jste se zase kochal, pane doktore..." to bude stačit určitě. !!(a) Ja bych teď X25XE nechtěl, protože bych měl dva a kufr v mém kombíčku potřebuju volnej. : Tož, asi tak... Sup je trpělivý pták. Plejtvák (Omega B car X25XE) Stříbrná Sršeň (FIAT Ducato 3.0 D Multijet Modular) | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | Uzasny ilustracni video vymeny vik:-) a to povazte, ze opel umel i motory u kterych jste ani nevedeli, ze to nejaky kryt vubec ma. Byly to puvodne masivni kusy hliniku s maximalne mirne olejem olezlym tesnenim na kraji a nic pritom nekapalo na svicky. ... Jinak mi to pripomina vymenu zapalovacich kabelu na V6-spalil jsem si na parkovisti zada od slunicka. Kdyz to porovnam s vymenou u stare 2,4, kde se to zboku motoru stahlo ze svicky a vpredu z rozdelovace. Pravda zas tak casto se to nedela a ten uzasny zvuk sestivalce... ... A sportak neni zadna omega a to ani lotus a uz vubec ne mnou opevovany dualram. Omega je opravdu auto pro paprdy (v nemcine myslim oznacovano i jako auto pro duchodce) U dualramu se proste zaradi petka a ono to jede takovou buldoci silou kopec nekopec temer od volnobeznych otacek. A pri podrazeni na tri nejsou problemy s predjizdenim (vypozoroval jsem, ze narusta pocet debilu v podmotorizovanych nakupnich taskach, kteri kdyz zjisti, ze jsou predjizdeni zacnou zrychlovat). Nicmene mne ten jizdni projev typu objem nicim nenahradis vyhovuje, proste clovek se muze kochat a dle nalady obcas protocit i ta kola na krizovatce, ci zkusit zadriftovat, ale ze by to byla lehka zavodnicka do zatacek-to ani omylem... ... Nema zkusenosti nekdo s 2,2 benzinem, to by snad nemusela byt uplne spatna motorizace? ... Jo a dival jsem se do mlady fronty na nejakou anketu o autech, takze po omeze A z roku 1987 je po ctvrt stoleti opel opet na vysluni, ale ty parametry tech vsech aut vkony nula, zrychleni na 100 strasny | ||
| |||
Insan!ty |
| ||
Host | Já jsem tedy 2.5 V6 zkoušel pouze v omeze.. Ve Vectře by jel asi lépe.. A ačkoliv V6 je fakt návykový motor, tak bohužel vše ostatní je proti.. Moc složité, moc náročné na případné opravy, dvoje výfukové potrubí, dva katy, dvě lambdy, odcházející zapalovací cívka, prapodivný vodně-olejový chladič, svíčky v olejové lázni.. a to jsem se všechno dočetl jen tady, žádnou zkušenost s tím nemám.. Můj názor je ale zkreslený tím, že potřebuji dvě auta, takže si nemůžu dovolit riskovat, že případná oprava mě "sežere". A ačkoliv jsem teď plánoval koupit nějaké další auto, nejraději malé a divoké, tak vše dopadlo jinak a jé téměř rozhodnuto, musí to být opět kombi, takže volba padá na Astru F s 1.6 8V 55kW. Případně se stejným motorem AstruG nebo další VectruB (těch je s touto motorizací v nabídce hodně za ceny kolem 50ti tis, rok 96-97 ) Ale spíše to vypadá na zachovalou AstruF.. Kde nic není, tam se nic nepokazí !!(a) | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 | |