Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
jakou koupit omegu B ? |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Brenky |
| ||
Host | takže sehnat OA 3.0 dualram a z ní vykuchat diferák a namontovat k sobě. jdu pročíst inzeráty, snad na něco narazím....a mechanik se ze mě zblázní až mu to dovezu do garáže ale pokud to je jen výměnným způsobem, tak to nebude problém. Jo, takže co je třeba všechno sehnat z té OA? Jen diferák? P.S. pokud by někdo měl v garáži nepotřebný diferák z dualramu, dejte vědět...odkoupím. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Nevím ,ale kompletní skříň diferáku je na OA jina než na OB a pochybuju že by šel přehodit pajšl. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | no samosvorny diferak na OA vypada od pohledu uplne jinak nez obycejny,kdyby nebylo tak hnusne, tak ti to vyfotim (mam OA c20NE a OA C30SEJ-dualram). Proste neverim, ze by kvuli par objednavkovym kusum cele reseni diferaku u opla komplet prekopali v dobe, kdy nastoupil novy managment s heslem, ze je zapotrebi co nejvice setrit a skrtly dokonale radove 6valce a nahradily je V6 zmetky jen proto, aby je mohli davat do aut podelne (omega) a napric (vectra ci calibra) a znacne poklesla kvalita vseho (muj neovbjektivni nazor). OB je navic jen o trochu vyraznejsi facelift oproti acku (vetsi bezpecnost a kulatejsi karoserie). V te dobe bych rekl, ze opel vzdal ambice stat se necim lepsim (senator, calibra)a stal se nejlevnejsi nemeckou znackou. Myslet si muzete, co chcete, ale i pres tuto kritiku mam omegy rad (uz mam 4tou) a priste si zas nejakou v cene 10litru koupim, preci jen u aut s porizovackou pres milion, je to stale slusny pomer cena/vykon:-) ... Koneckoncu, pokud ma nekdo OPEL TIS nebo neco podobneho, mohl by zjistit vyrobni cisla diferaku ci obrazky a jine podrobnosti a porovnat to u OA ci OB. Ne byl by to urcite ekonomicky nesmysl to kvuli par kusum uplne prekopat. Videl jsem i nekolik komplet prestaveb c30SE do beckove omegy. ... Problem bude jinde. dualramy maji vsechny pres 300tkm. Ty diferaky dostavaji docela zabrat, takze sehnat dualram bude problem a slusnej diferak taky. Mne z nej sere olej, pri pokusu ho dolit v servisu strhli vnitrni vybrani spuntu nebo kontrolniho sroubu-jedine odvrtat, coz jsem odmitl a pri prudkych rozjezedech s protacejicimi koly to v nem mlati-predpokladam, jak se to tam ruzne zakousava do sebe. Nebo-li a si by to uz chtelo repasi-vzhledem k stavu zbytku auta neprichazi do uvahy. | ||
| |||
Brenky |
| ||
Host | no, tak pokud by jsi nahodou premyslel ze se ji zbavis (OA) tak dej vedet...kdyztak bych mozna ten diferak vzal a zkusil ho zrepasovat. je to narocne? da se to udelat "v garazi"? kolik to radove vyjde repasovat? | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Sleduju obrázky na EPC a OA i OB mají od pohledu odlišné skříně,pak je ještě jiná skříň pro 3,6 ale to je celkem pochopitelné. Jinak podle stejného katalogu je i pro OB diferenciál s omezeným prokluzem. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Brenky napsal ... no, tak pokud by jsi nahodou premyslel ze se ji zbavis (OA) tak dej vedet...kdyztak bych mozna ten diferak vzal a zkusil ho zrepasovat. je to narocne? da se to udelat "v garazi"? kolik to radove vyjde repasovat? repase diferáku je asi dost oříšek. Dokážeš asi vyměnit ložiska , ale už né opotřebované soukolí a hlavně vymezit vůle není až taková sranda. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
WISASTar |
| ||
Host | DOufam ze prvni v poradniku sem porad ja uz sem se na toho trilitra ptal nekolikrat a na celyho ne jenom na kardanku, to by byl zlocin rozprodat to na dily! | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Už jsem rozebral hodně Omeg a co jsem zjistil, tak diferáky na OA a OB jsou naprosto odlišné, liší se uchycení. OA má diferák přišroubovaný 4 šrouby tak blbě shora že se kvůli tomu musí spustit nápravnice, ale OB má diferák pouse na 3 šroubech, z nichž 2 jsou v zadní části zboku jako u poloos a třetí zepředu směrem od kardanky. Takže by to šlo jedině v případě, že by C30SE měla modernější nápravu typu OB, nebo to přehodit i s nápravnicí, pokud má stené montážní rozteče atd. Možná by nebylo špatné toto vlákno rozdělit na dvě - Jakou koupit omegu B a Samosvorný diferenciál [ Upraveno Wednesday 04 March 2009 - 08:56:35 ] Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Vlákno rozděleno !! Prosím na téma Samosvorný diferenciál již debatujte zde, děkuji. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] | |