Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
[anketa] Omega 3.0 + LPG - mám na to? |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Jak píšou ostatní výš, opravdu není jednoduché sehnat zachovalou omegu, dost jich je předraženejch a ty co jsou za reálnou cenu, tak mají závady typu "nejde klima, proč?", případně všemožně poškrábané, že to je nalakovat půl auta apod.. Navíc aby měla LPG, takových jsem prodávat moc neviděl. Já jsem teda taky ještě student VŠ a s Omegama jsem spokojenej, jezdím s nima od roku 2005, vystřídal jsem hodně motorizací a V6 je prostě V6. S motorem 3.2 už se docela předjet dá, já mám automat, takže jestli bys chtěl radši manuál, pojede to ještě o trochu líp a s nižší spotřebou, ale já nerad řadím.. Co se týká servisních nákladů, tak ty jsou opravdu velmi závislé na tom, co všechno si člověk udělá sám, já si dělám sám úplně všechno, takže se dost ušetří na práci v servisu a ceny dílů jsou opravdu nízké proti autům stejné střídy jako třeba BMW E39, Audi A6 apod a na vrakovišti to platí dvojnásob. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | mates napsal ... Jerry napsal ... Omegy mají i úsporné motory... Jo? A který? Pokud myslíš tu co máš ty...ano, dá se s ní jezdit mimo město za nějakejch 8-9l/100km, ale tyto auta nejsou za cenu kterou tazatel udal. Jen bych chtěl upřesnit tu spotřebu. Pokud bych měl jezdit mimo město s tímto motorem za 8-9l/100 tak pod 180km/h nepůjdu. Město max. 7,5 mino umím (dálnice atd.) i 6,5l/h. Mám to vyzkoušený a je to tak. I když tady píšete a je to pravda, že díly na omegy jsou relativně levné tak na tento motor bych si dovolil oponovat. Ne že by to bylo až tak, ale není to obyč TD. Ještě jedna poznámka má to celozinkovanou kastli. Jerry [ Upraveno Tuesday 31 August 2010 - 19:09:47 ] Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Jerry napsal ... mates napsal ... Jerry napsal ... Omegy mají i úsporné motory... Jo? A který? Pokud myslíš tu co máš ty...ano, dá se s ní jezdit mimo město za nějakejch 8-9l/100km, ale tyto auta nejsou za cenu kterou tazatel udal. Jen bych chtěl upřesnit tu spotřebu. Pokud bych měl jezdit mimo město s tímto motorem za 8-9l/100 tak pod 180km/h nepůjdu. Město max. 7,5 mino umím (dálnice atd.) i 6,5l/h. Mám to vyzkoušený a je to tak. I když tady píšete a je to pravda, že díly na omegy jsou relativně levné tak na tento motor bych si dovolil oponovat. Ne že by to bylo až tak, ale není to obyč TD. Ještě jedna poznámka má to celozinkovanou kastli. Jerry Jerry vím že opravovat tvůj motor opravdu dokáže provětrat peněženku, ale věř že jakýkoliv Comon-rail od jiné značky bude na opravu dražší než tento. Opel má opravdu příznivé pořizovací i udržovací náklady, musíš to ale porovnávat vždy v dané třídě. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Brenky |
| ||
Host | jestli mohu nabídnout, místní člen MV6_Michal jednu pěknou má a přemýšlí o jejím prodeji. Zkus jej kontaktovat a uvidíš. | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | [quote] [quote] mates napsal ... Jerry napsal ... Omegy mají i úsporné motory... Jo? A který? Pokud myslíš tu co máš ty...ano, dá se s ní jezdit mimo město za nějakejch 8-9l/100km, ale tyto auta nejsou za cenu kterou tazatel udal. Jerry vím že opravovat tvůj motor opravdu dokáže provětrat peněženku, ale věř že jakýkoliv Comon-rail od jiné značky bude na opravu dražší než tento. Opel má opravdu příznivé pořizovací i udržovací náklady, musíš to ale porovnávat vždy v dané třídě. [/quote1283283618] Souhlasím !!! _; [ Upraveno Tuesday 31 August 2010 - 21:42:31 ] Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | da se koupit i tuning varianta s kompresorem, ale tam se letadlo nevejde Odkaz | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak letadlo se nevejde ani do sedanu s LPG, jinak bych mu nabidl tu moji - zrovna vcera jsem ji na Hyperinzerci zase zlevnil na 29 a telefon stejne vubec neni zhavej Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Jerry: to je zajímavý, že když jsme jeli do Plzně, tak na palubáku bylo nějakejch 8,3 nebo tak nějak...a nechci slyšet, že to zbůsobilo extrémní zatížení u pravého zadního kola !!(a) JardaB: no ti co čtou Hyperinzerci zřejmě čtou i OCR !!(a) !Pj: Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | 2JardaB ty mas aspon beckovou, ale ja se pokousim prodat 2 ackovy omegy a u obou levneji nez stal LPG (a to jsem to do jedne daval ted fungl novy na jare) a je to uplne mrtvy. Znam i jednoho majitele autobazaru (ten by mi samozrejme plnolety do vykupu nevzal), ale i on ted dost zapasi s prodeji aut. A stary strepy nikdo nechce, lidi auta maji a je obrovsky previs nabidky nad poptavkou, k tomu atmosfera donekonecna se natahujici krize a atmosfery setreni statu a zdrazovani elektriny a nejistoty obecne. A lidi, co jsou na tom lepe, kupuji uplne jina auta. Mne to mrzi moc, protoze vim o nekom, kdo by mi prodal po trose premlouvani za rozumny penize udrzovany 24ventilovy dualram se samosvorem-bohuzel bez redukce stavajici flotily to naprosto neprichazi do uvahy, opravdu nemuzu prijit domu se slovy, prave jsem koupil 4. plnolety auto do rodiny (manzelka nema ridicak a sousedi se zacinaji na nas barak divne koukat, takze mozna zopakuji nejakou cihlu do okna auta). Zacinam premyslet, ze to odvezu na vrakal, pac jsem stejne byl prinucen zainvestovat (diferencial, lambda, vyfuk), starsi auta investice bohuzel vyzaduji (i kdyz vyfuk stal petikilo). V cervnu jsem jeste nejaky reakce na inzeraty mel (sic temer nesmyslne), v cervenci skoro nic a srpen uz byl uplne mrtvej. Vsak ty jsi taky zacal na temer dvopjnasobne cene (autorevue). Ja jsem se rozhodl, ze bud to pujde alespon za trochu rozumne penize, nebo to po zime vyhodim. Good luck | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | co se tyka te MV6ky v tuningu s kompresorem, to chce velky srdce, staci se podivat do inzeratu, co do toho za posledni roky nasypal a je pravdepodobny, ze i dalsi provoz a naklady se budou pohybovat v podobnym duchu, na druhou stranu to neni DOdelejDOma, ale original Steinmetz a v teto variante ta MV6ka bude mit i sporotovniho ducha, jinak je obycejny V6 3litr oproti stare radovemu dualramu dost o nicem. Na druhou stranu mi to drahy neprijde oproti podobne vykonym ekvivalentum jinych znacek, nicmene je to sedan a tam ten modylek opravdu nevleze. Mne by se takva MV6ka ale v kombiku libila a to jsem zaprisahly odpurce V6 | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 | |