• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
[anketa] Omega 3.0 + LPG - mám na to?
Přejít na stranu  1 2 3 4 5 [6] 7
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Friday 17 September 2010 - 10:59:12 Citovat
Host
Pokud půjdu do VeBe, tak se mě ten starší V6 stejně netýká.Jsou tam ty novější s tím sáním propojeným gumovými přírubami, což je pro úpravy vhodnější, než stará verze. Stejně ale fakt bude lepší napasovat třílitr, klidně na původní čidla a elektroniku, upravit sání a doladit software, aby se při plnym nerozsvěcel check.
Pokud motor najede 50tisíc a půjde do kytek nevadí, žádná katastrofa, generálka vyjde tak odhaduji stejně jako repase turba u 20LET. Má ten třílitr ventily v sodíku a chladič oleje?
vrgadaa
Friday 17 September 2010 - 10:59:39 Citovat
Host
Nepropadl jsem se jeste do pekla jen proto, ze se mi ty plnolety sroty nepovedlo prodat, jak jsem mel puvodne v umyslu a uprimne receno sve stare omegy mam rad, takze mi to az tak nevadi. To subaru 147kW v turbu prezilo 2 plynove systemy (nejdriv nasavany LPG a pak sekvenci), ale puvodni majitel si ho pred prodejem auta vymontoval a kvuli nasavanemu LPG mam jeden neoriginalni dil v sani (nahrazen plast kovem), takze i turbo motor muze jezdit na smradlavy plyn, je to opravu plnohodnotne palivo
...
Jinak znam jednoho co V6ku v calibre mel a taky nic moc zkusenosti, foukla tesneni pod hlavou (obe), pak to dlouho nekde skladal a ac nemel rozvodak najeto, tak asi diky stari se prethl okamzite po vyjezdu z garaze po te co to dal konecne za velky penize dohromady,takze se mu pomlatily obe hlavy aniz se vubec projel. Ale V6ka byla jeho oblibena a tak ji mel i v omeze, tam mu pro zmenu klasicky v Nemecku prokorodoval ohrivak oleje umisteny sikovne mezi hlavami, takze klasicky cely motor zalepeny slemem nejak to nouzove na dalnicnim odpocivadle zprovoznil za povzbuzovani prihlizejicich Nemcu vcetne prostuchovani zalepeneho hlavniho chladice a nejak dojel domu , stejne se mu to nakonec pridrelo a definitivne kouslo a shanel dalsi uzasny V6 motor, ale je s touto motorizaci naprosto spokojen
...
To ja byl proti nemu zabar, mne zlobila jen elektronika, cidla, zapalovaci kabely (to neodhalili ani u opla proc mam misto V6 3valec a neni schgopne vyjet kopec-podle nas je auto v poradku, diagnostika nic nehlasi), nejaky to foukly tesneni bez upozornrni kvuli osleplemu displeji pocitace, sem tam nejaka praskla hadice se ztratou vody na krizovatce, tekouci benzinova nadrz, benzinove cerpadlo a to cele vylepsovano nepovedenou sekvenci, takze vetsinu doby auto stalo bud v servisu nebo u plynaru, nebo jsem jel a klepal se co bude s autem tento tyden. Ale jinak odmereno na valcich a vykon lepsi nez deklarovany z fabriky. Deti ho mely radi, zvuk motoru jim pripominal letadlo-ale ja to auto nenavidel, takze objektivitu ode mne ocekavat nelze
Jiřik
Friday 17 September 2010 - 11:09:14 Citovat
Host
Vrgado, díky za zkušenosti. Závady, které popisuješ jsou počítám většinou důsledkem mnoha najetých km a všelijaké údržby majitelů před Tebou. Já chci ten motor dát pečlivě do kupy, jako jsem zvyklý dělat motory vždy. Fouklé těsnění pod hlavou - to bych na motor nesváděl, když jsou předepsané momenty tak je to v poho. Za závažné závady bych počítal trhliny v hlavě, rozvodových kolech, trhliny v bloku vložkách atd. Paradoxně tyto závady jsem zatím zaznamenal pouze u tolik "oblíbeného" C20XE. Ale nejvíc mě štvou cvakající hydra, to snad u V6 nehrozí?
Ten přistup jak k penězům to je ale nevýhoda.
KopA
Friday 17 September 2010 - 12:58:22 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Myslím že X30XE není špatnej, každej motor ale chce svoje a to včetně údržby.
Když si ho zgenerálkuješ tak se podle mě nemáš čeho bát.

Chladič oleje to má - v chadícím okruhu motoru (vodní) z toho plynou případné komplikace - musí být v dobrém stavu.

Trhliny v bloku, hlavě a kolech? Co je na tom motoru za úpravy a jak to jezdilo v tom Kadetovi (sprinty)?
To mi nepřijde normální a na druhou stranu myslím že ti to udělá každej motor pokud úpravy nemaj logiku.
Pokud se snižovala hlava = je vyšší komprese musí se dát adekvátní svíčky pro vyšší tlak a jezdit na 100 oktanový benzín jinak je za chvíli po motoru. Nevím jak se tedy bude chovat podobný motor na plyn - kolik má plyn jakože "oktanů" (pokud málo tak jezdit na plyn = zákonitě zničit motor).

Cvakající hydra hrozí všude kde jsou použitý hydroštely (i u Astry H kde to nejsou hydra ale jen sprostý podložky to po čase dělá pěknej randál) - jestli to budeš mít rozhozený tak si je odzkoušíš aby byly OK.

[ Upraveno Friday 17 September 2010 - 13:00:29 ]

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Tomin
Friday 17 September 2010 - 14:10:47 Citovat
Host
Plyn ma vyssi oktanove cislo nez benzin.
X30XE/X25XE ma cidla klepani na kazde strane, takze pri jizde na plyn si predstih zvedne sama o tolik o kolik to jen lze = na mez klepani.
Jiřik
Friday 17 September 2010 - 16:32:23 Citovat
Host
Snižování hlavy považuju za blbost, to je až poslední úprava při opravdu hardcore naladění. Toto samo o sobě jen zhorší průběh krouťáku. Pokud má být zvýšen kompresní poměr aby to bylo opravdu znát tak pouze výměnou pístů(lze snadno spočítat).
Moje metoda zvýšení výkonu: Zvětšení průměru, nebo zmnožení škrticích klapek, vybroušení kanálů, úprava softwaru no a když jsou penízky tak vačky s větším úhlem otevření. Taky výměna nebo odstranění katu.
Nějaký ladění výfuků, frézování hlav, otevřené filtry, tuning svíčky, úpravy odsávání par apod. to je dobrý tak pro děti.
KopA
Friday 17 September 2010 - 17:12:15 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Tak to ti chválím.

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
vrgadaa
Sunday 19 September 2010 - 08:52:00 Citovat
Host
2Jirik:
kazdopadne je to poctivy kus zeleza, takze asi budes spokojen, ten mezichladic oleje nekteri zaslepili a vyvedli klasicky ven, pak jeste kolovaly historky o protoceni remenice na klice, ale takoveho nikoho neznam. Dost spatne se na tom motoru doladuje LPG, ale videl jsem i nasavanou variantu, takze vsechno lze. 16ventilovy 2litr jsem nikdy nemel, ale pripadalo mi, ze tech 110kW a primerena hmotnost je optimalni motorizaci do calibry. Mam ale zkusenosti s 8ventilovym 2litrem s rizenym LPG ve stare omeze a s tim jsem naprosto spokojen pro hrkani po meste dokonala motorizace.
...
Ja mam jine pozadavky, chci za par korun prakticky bezudrzbovy motor a to splnuji bohuzel jen stare strepy s minimem elektroniky, rozvody hnane retezem apod. C26NE plne obsazena a nalozena knihama a jinym herberkem i s mizernymi 110kW i bez prepnuti klapky dualramu (na LPG neprepina) i po 20 letech 230 tacho vytahne-jsem spokojen (jsem ted v Nemecku, pro stouraly)
Jiřik
Monday 20 September 2010 - 07:55:21 Citovat
Host
Včera jsem projel kámošova Saaba 9-3 s motorem 2.0 16V 96kW - podržte se:
nasávaný LPG bez řídicí jednotky, sprostě vyvedený do sání a jelo to docela dobře!
vrgadaa
Monday 20 September 2010 - 19:03:17 Citovat
Host
mel jsem 3krat nasavany a jednou sekvenci-takze ja hlasuji pro nasavany, asi optimalni reseni je nasavany rizenou bohatosti smesi od lambda sondy, tam uz velky rozdil od sekvence nebude. Ale na druhou stranu nerizeny nasavany lze nstartovat i bez benzinu (treba kdyz klekne palivova pumpa) Pravda je ovsem, za kazde auto mi obcas trisklo a u te 2,6ky je to opravdu kino-sani se mi rozpadne po vybuchu na 6 samoastatnych casti. Naposledy jsem to skladal rozhavene hodinovym popojizdenim po Praze v zacpe po te co do mne zezadu zduchlo auto a ja jsem po kontrole skod (nastesti zadne) zapomnel rozhavene auto prepnou pri startu na benzin. A skladat to v prostrednim pruhu s rozklepanyma rukama byl opravdu zazitek:-). Ale i tak si myslim,. ze za usetrenych 30 litru tyto dorbne lapalie stoji:-)

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 5 [6] 7  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2219 sec,0.1640 z toho dotazů.