• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
[anketa] Omega 3.0 + LPG - mám na to?
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
mates
Thursday 02 September 2010 - 08:41:47 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
vrgadaa: hoď mi sem linky na inzeráty tvých omeg, poptám se...

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
lesak
Thursday 02 September 2010 - 08:53:28 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Jenomže já si od něj na tu MV6 s kompresorem nechal poslat podrobnější fotky a zřejmě to neni originál na fotkách bylo vše Kompresor,prahy atd položeno vedle auta a to včetně všech kladek šroubků a prožin.Vypadá to že to někde koupil a pak to tam montoval dodatečně,jo a píše kompletné GO motoru na forkách je vidět jak je motor zahumusenej a jsou nasazeny jen nové rozvody.Podle mě vzal starou omegu hodil na ní barvu doplnky a okořenil to montáží kompresoru takže to nebude origo steimenz.Jo a za barvu ta cena je také divná podívejte kde to bylo stříkané-někde ve stodole.Prostě proč to dává tak rychle pryč po dokončené GO a takové ivestici.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
vrgadaa
Thursday 02 September 2010 - 13:51:35 Citovat
Host
Tak v tom pripade se omlouvam a beru upoutavku na kompresor zpet. V tom inzeratu jsou pidifotky, motor je zastoupen jednou fotkou a ani kompresor tam vyfocen neni, jen napis na motoru Steinmetz. Do nejakeho domabastlu bych urcite nesel, protoze urcite nestaci jen pridat kompresor, aby to rozumne fungovalo. Tunena auta jsou na hranicich moznosti a spolehlivosti zrovna nevynikaji i kdyz to udela spec firma.
...
Co se tyka mych omeg, ja jsem se stavem uz docela smireny a nijak na to nehrotim a nechavam to osudu. Protoze si dobre pamatuji, ze dokud jsem kdysi soucasne provozoval OA2,4i a OB2,5i, tak nejak jely obe, jen jsem dal ackovou hodne pod cenou pryc, zacala se beckova neuveritelne sr*t a najednou jsem nemel ctvrt roku cim jezdit. A ted mam usporny 2litrovy hrkac do prace, vyladenou zravejsi potvoru na cesty do zahranici a 4kolkovou hracku na snih a blbnuti (tu jsem opravdu k zivotu nepotreboval a zrovna vcera se nejake zatlaceni do sedacek me zene ani trochu nelibilo-uber, zabijeme se a to jsem se jen rozjizdel do dlouheho kopce:-). Nicmene osobni flotila, je dost velka zaruka mobility (alespon po blizkem okoli).

A navic vim, ze nemam pevnou vuli a v pripade uspesneho prodeje bych stejne vzal ten ackovej dualram a zbytky me inteligence mi napovidaji, ze by u nas byla hodne dlouho ticha domacnost, pokud bych nemel rovnou kufry prede dverma, proste neni mi pomoci, ale dik za ochotu.
...
Sice jsem mel plan, ze obe acka pujdou z domu a budu mit misto toho 200koni omegu a 200 koni subaru (slusny stado). Ale omeg jsem kupoval uz 6, takze uz vim, ze by mne stejne neminuly investice a ted mam auta v pohode.
...
JardaB
Thursday 02 September 2010 - 14:34:46 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jeste je divna jedna vec - mam v inzerci do 30 nejhezci a nejfunkcnejsi Omegu, i za 60 jsou totalni vraky a ceny se stale drzi... Jak je to mozny? Uz me napadlo, ze bych si koupil jeste jednu na dily skoro zadarmo ale neda se prakticky sehnat. Divne, no niz uz nepujdu, ta cena uz odpovida tomu, co bych musel koupit na tu druhou abych ji dal dokupy (kola, gumy, baterka, kravinky, skvela svetla, repasovat automat, vodni pumpa, rozvody a jsme skoro tam To vse je v te co prodavam docela nove). Takze to prehazim a zbytek dam do srotu. A hlavne kdyz jsem shanel Omegu pred 3mi lety, uz tehdy bylo problem sehnat neco, co aspon kompletne funguje (nejlepsi byla jedna z mostu, kde nefungovalo skoro nic, byl to r.v. 99 a rezavy jak cuba k tomu. Na motoru chybely nejaka cidla, praskle sklo... a chtel za to 80 __; )

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Blacklight
Thursday 02 September 2010 - 17:42:05 Citovat
Host
Děkuji za názory.

Peugeot už mi postupně odchází, takže to budu muset nějak vyřešit.
Sice mám stále čas, protože se nechystám někde daleko, ale dřív nebo později budu muset něco sehnat.

Koukal jsem třeba ještě na Odkaz , kde se občas něco objeví v aukci.
Trochu si říkám že němci budou poctivější a mají lepší cesty.

Dneska jsem se byl podívat u nás v bazaru a to je katastrofa. Auto s totálně prosezenýma sedačkama má najeto 130tis. km..... Jestli to mělo 2x tolik tak je to ještě málo... V zdejší autobazary prostě nemám vůbec důvěru.
JardaB
Thursday 02 September 2010 - 18:20:36 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jeste jsem nevidel Omegu, ktera by mela pod ctvrt mega a to jeste vetsinou asi stoceny z pul... Ale Omega neni Fabie, nejakych 200 tisic je akorat zajeta, auto je na to delany. Jinak v Nemecku IMHO uz jich moc nebude a poplatky za dovoz posunou cenu mimo realitu. IMHO nema smysl kupovat B-ckovou nad 50 a po FL nad 80, vyjimecne zachovalou za 100.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vrgadaa
Thursday 02 September 2010 - 18:40:56 Citovat
Host
Na tipcars je myslim jedna, co se prodava 3m rokem a cena stale roste:-). Ne v me kategorii plnoletych se za par korun stale koupit da-jen se to neda obracene rozumne prodat. Horsi je, ze v teto cenove relaci to prodrazuje uz i dovoz po republice, nejake Nemecko je uplne nerealne a tam pekna auta jsou. A i kdyz ta auta casem cenove slezou hodne dolu, pod urcitou hranici to nikdy nepujde, takovej prodej ma pak cenu uz jen pro zoufalce v tisni, ktery nema na najem.
...
Myslite, ze ma smysl z toho kuchnout LPG a prodat ho zvlast a auto nechat ekologicky zlikvidovat? Kdyz ja sve strepy mam rad, dokonce jsem odmitl prodej zname do firmy, po te co jsem videl prevlikarnu tech jejich ukrajincu, zvlaste kdyz rekla, za maji problem s feldou najet do brany (kudy by v pohode projeli dva kombajny)
Tomin
Saturday 11 September 2010 - 22:14:04 Citovat
Host
Jinak ja bych popremyslel o 2.5V6. Podle toho co tu 3litry pisou, tak jsem s 2.5 znatelne niz. Jinak motor je uplne stejny jak 3.0, takze ma v prumeru i trochu vetsi sance na dlouhy zivot nez silnejsi 3.0. Jede to, rekl bych, taky slusne. Maximalku ma tusim 230.
vrgadaa
Sunday 12 September 2010 - 10:02:55 Citovat
Host
Dle doboveho prospektu ma 2,5i maximalku 215km/hod a 3,0i 232km/hod v manualu, automat je o 5km/hod pomalejsi a 3litr ma pritom skoro o litr vetsi spotrebu. Ale 202km/hod jede i obycejny 16ventil (opet spotreba o litr min). Takze poradne nejede ani jedno auto (zrychleni uz se radeji ani neudava), takze neni vubec zadny duvod jit do problematicke V6 motorizace (snad jen ten zvuk motoru). Na tachometru i beztak bude vetsi cifra, protoze Opel vyuziva temer beze zbytku dovolenou toleranci: max. tachometrovy udaj = 1,1*rychlost +4km/hod, coz si muzete zkontrolovat GPS nebo radarem ve vesnici, takze se vam bude zdat, ze jedete rychleji a pritom uz 180km/hod na dalnici (necelych 200 tacho) je dostatecna hodnota, aby Vam okamzite sebrali papiry. A se slabsim autem se tak nejak lepe dodrzuji rychlostni limity:-). Navic stale plati, ze jedina omega, ktera opravdu jela, byl 24ventilovy dualram.
...
Nevim, jak to delaji, ale plati to snad o vsech autech a to i o subaru, kam jsem presel. Nova legacy ma skoro 300 koni a 20 let stare ubohych 200 koni a pritom zrychleni i maximalka jsou temer nechlup stejne i bez rezimu sharp:-)
vrgadaa
Sunday 12 September 2010 - 10:35:21 Citovat
Host
jeste konkretne
20let stare legacy GT
200 koni/260 Nm, maximalka 230km/hod, zrychleni 6,7s
spotreba postaru (90/120/mesto) 7,4 a 9 a 12,3
...
soucasne GT
265 koní /350 Nm, maximálka 245 km/h a stovka za 6,2 sekundy
spotreba nove 14,9, kombinovana 10,6 a mimo 8,1
...
vic nez o tretinu vetsi kroutak a vykon motoru a 20 let vyvoje motoraru ma za nasledek jen vetsi spotrebu paliva a jen par procent v maximalce a zrychleni, neco je spatne, podobne si muzete dohledat i 24ventilovy dualram a MV6ku:-)

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1656 sec,0.1200 z toho dotazů.