• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
[anketa] Omega 3.0 + LPG - mám na to?
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6 7
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Sunday 12 September 2010 - 12:41:12 Citovat
Host
Chlapi, díky za Vaše zkušenosti. Toho MV 6 bych se nebál, upravil bych to ke svému obrazu, ale dost mě odrazuje ta pohotovost 1650kg. To samo o sobě devalvuje potenciál pro pořádné zrychlení. Myslíte, že je reálné 200kg ubrat, aniž by se z toho stalo jednoúčelové hrkadlo, se kterým se nedá cestovat? (Sedačky za skořepiny, laminát kapoty, bagy pryč, serva z oken pryč, zbytečnosti pryč) manuál považuju za samozřejmost. O kolik váží míň Omega A v Dualramu?
Martas
Sunday 12 September 2010 - 12:53:12 Citovat
Host
vrgadaa napsal ...

vic nez o tretinu vetsi kroutak a vykon motoru a 20 let vyvoje motoraru ma za nasledek jen vetsi spotrebu paliva a jen par procent v maximalce a zrychleni, neco je spatne, podobne si muzete dohledat i 24ventilovy dualram a MV6ku:-)


Sice tobe je celkem zbytecny cokoliv vysvetlovat, protoze "Kdo chce psa bit, hul si vzdycky najde" ale :

1. Ekologie - Emisni normy
2. Hmotnost
3. Pneumatiky

Porovnej si cokoliv z tohohle a uvidis ty rozdily.
JardaB
Sunday 12 September 2010 - 13:00:03 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jo, je to tezky jak krava, jestli chces zavodaka, kup si neco jinyho. Nejvic hmotnosti dela poctivej plech, proto uz neresim korozi, ono to rezne ale jen tak neprorezne... takze to IMHO moc neodlehcis.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vrgadaa
Sunday 12 September 2010 - 21:38:39 Citovat
Host
emise? a to je jako co? subaru z roku 1990 splnuje euro2-coz az tak uplne spatne nebude, ma pritom mensi spotrebu paliva, takze asi i mensi emise modniho CO2. Jedine co lze uznat je narust hmotnosti kvuli vyztuham a obecne bezpecnosti, ale pneumatiky by snad za 20 let mely taky byt lepsi nebo snad ne?
...
2Jirik, omega je limuzina a ve verzi MV6 snad i trochu jede ale neni to zadny zavodak, na to je obrovska a tezka kra*a.
Jiřik
Monday 13 September 2010 - 07:46:03 Citovat
Host
vrgadaa
Monday 13 September 2010 - 12:44:05 Citovat
Host
nebud smutny a pokud chces zustat u opla kup si calibru, sice to nema nic moc podvozek, ale je to vyrazne lehci, ma to velmi slusnou aerodynamiku, ve verzi pred uskrcenymi ecotec motory to slusne jede i v obycejnem 16 ventilu a v 4kolce a v turbu to pojede urcite luxusne (teda pokud nebude 4*4 a turbo po smrti) a to vse za par korun a muzes tunit ala calibra.cz. I kdyz sehnat zachovaly nezkorodovany kousek asi nebude uplne jednoduche.
vrgadaa
Monday 13 September 2010 - 12:47:13 Citovat
Host
parametry caliber
Odkaz
Tomin
Tuesday 14 September 2010 - 12:41:02 Citovat
Host
vrgadaa, mrkni na normy Euro2, Euro4, ... a pak si nad tim zapremyslej. Kdyz uvidis ten velky propad emisi, bude ti jasne, proc ty motory uz nejsou jen o vykonu.
Ono na zacatku snizovani emisi to slo relativne snadno, pak uz hur, pak jeste hur a ted uz je to za cenu mocoviny ve vyfuku a podobnych silenosti.

Jinak ja jsem s V6 vykony celkem tak akorat spokojeny. Sportak to neni, ale jezdi to dost slusne. Pod kopcem 120, na kopci dve kila kdy chci.
TDIcka zatim tlacim do kopcu ja, i kdyz uz to neni co to byvalo.
Spotreba u 2.5 je srovnatelna s 2.0, ale dynamika je znatelne lepsi.
2.0 se s tezkou Omegou trapi. 2.5 uz ma vice kroutaku.
Jiřik
Tuesday 14 September 2010 - 17:42:06 Citovat
Host
Vrgado a co ta Cali ve V6, má s tím někdo zkušenost? Co takhle MV6 narvat do Calibry? Myslím totiž, že si to s LPG bude rozumět určitě líp, než turbo. Bude to o hodně těžší, než ta 2.5? Já tipuju, že ne.
vrgadaa
Wednesday 15 September 2010 - 07:31:38 Citovat
Host
2tomin,
a je nekde nejaky odkaz na srovnani euro2 a euro4? jinak mocovina se snad pridava jen do velkych naftovych motoru u nakladaku a my se bavime o benzinu. Jinak lepsi emise jdou samozrejme proti ostatnim parametrum motoru. Ukazkovy priklad je prave calibra 16 ventil. Pokud to byla starsi verze, tak jela mnohem lepe nez emisne lepsi novejsi model-viz srovnani. Jinak zacatek jde vzdy snadno, obrovsky skok v emisich po zavedeni katalyzatoru a strikacek oproti to karburatoru. No a pak uz se nic moc pokrok nekona, protoze to uz moc z principu jednoduse nejde, takze se zacnou vymyslet kraviny typu EGR ventil apod a vysledkem jsou draze vyvjiena prekomplikovana reseni. A pokud se vratime treba k nafte, tak dokonalou ukazkou je filtr pevnych castic. Samozrejme casem odejde a vymena stoji od 20 do 90 000Kc (clanek na lidovkach nebo tipcars).
...
2Jirik
2,5i sestivalec je v calibre normalne, tuneri tam rvou i 3litr, takze to jde. Nicmene ac ma motor sametovy zvuk, vyhnul bych se mu, staci prolitnout inzerci, aby clovek videl, ze tyto 6valce se proste nepovedly. Navic v calibre je napric a tak tam uz vubec neni zadne misto (treba takova vymena rozvodu musi byt zazitek). Oproti 4valcum bude urcite tezsi a to urcite zhorsi jizdni vlastnoti. Ja jsem presvedcen, ze optimalni motorizace je stary neuskrceny 16ventil a pripadne to turbo. Bohuzel Calibra je typicky tuningovy vuz, takze sehnat neco nezniceneho tuzerem v serivem stavu a taky je to stary Opel-koroze je dneska asi hodne obtizny orisek. Na calibre webu pred par lety byvalo spousta prispevku od tuneru. Nikdy jsem ale calibru nemel, i kdyz se mi vzdycky libila

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6 7  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1591 sec,0.1247 z toho dotazů.