• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
[anketa] Omega 3.0 + LPG - mám na to?
Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6 7
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Martas
Wednesday 15 September 2010 - 07:57:19 Citovat
Host
Euro 2 a Euro 5 (ale i 4) maji rozdil emisnich norem minimalne dvojnasobne a nektere parametry i vice.

Zde tabulka



Jiřik
Wednesday 15 September 2010 - 11:32:02 Citovat
Host
Ano, ty emise jsou nižší, ale pokud uvážíš, že CO a NOx např. o polovinu, stejně je to víceméně zanedbatelné množství. Jinak "módní" CO2 je pro mě už zajímavější: čím vyšší zplodiny u placatý káry jsou, tím víc to jede
Ne, není to pravidlo, např BMW 130i, která má 195kW a Astra OPC 177kw, BMW má skoro o 30 jednotek méně, což mi říká že to bude míň papat a výkonovej rozdíl je jasnej. BMW má náhon na zadek, takže OPC je proti tomu celkem nudná kára, přitom za stejný peníze (ojetá). I z nuly na sto je OPC o 0,5s horší.
Vrgado nejsem příznivcem turba, ale kdyby mi někdo řekl pozitivní zkušenosti s 20LET v LPG tak bych to možná zkusil. Co se na té MV6 tak kazí?
vrgadaa
Wednesday 15 September 2010 - 16:46:50 Citovat
Host
2Martas
dik za tabulku, uzavam, ze mezi 2kou a 4kou je rozdil. Nicmene, kdyby se hodnoty daly do grafu, je videt, ze konecna. Ale mezi euro4 a euro5 uz je rozdil nulanulaprd, nebo-li uz to proste rozumne vylepsit nejde. A uz se to resi za nebyvale naklady a slozitosti vseho, na ukor dobrych vlastnosti motoru a zlepseni je zanedbatelne.
...
2Jirik
Ja mam k V6ce averzi, protoze jsem mel pred par lety nepovedeny kousek 2,5i s nepovedenou sekvenci a sr*lo se to neuveritelne. Ale nekteri jsou spokojeni-ja nebyl. A o cem mluvim, pokud se prodava nejak stara omega s pokazenym motorem, tak je to zpravidla V6, coz je kontrast, protoze stare opelbenziny byvaly drzaky. Staci pohledat starsi prispevky
...
S turbem nevim co poradit. Mam ho ted v subaru a priznam se, ze nemuzu si zvyknout. Protoze bojim se na to slapnout, dokud se neustali teplota, bojim se to vypnout pri dojezdu, protoze si nejsem jisty, zda uz se dostatecne dochladilo turbo, na nic takoveho nejsem zvykly, ty stare velkobjemove 6valce dle mne snaseli mnohem nesetrnejsi zachazeni. Jinak to jede pekne a to zatlaceni do sedacek od 3000otacek nahoru je famozni, ale fakt nevim, po 5ti omegach je to opravdu velky nezvyk
...
Ten 16ventil obyc si myslim bude jezdit slusne (nejaky typ hlavy byl nepovedeny), ale pokud by jsi to chtel zase tunit, tak je lepsi jako vzdy sahnout po tom nejsilnejsim, co fabrika delala v serii a to je 4koka turbo, ale urcite to bude choulostivejsi a hur se to bude shanet v dobrem stavu a udruzovat to bude taky drazsi. Jinak do tezkeho motoru na predni napravu V6 bych ja proste nesel, to do sportaku nepatri
Jiřik
Thursday 16 September 2010 - 08:33:57 Citovat
Host
Vrgado, 16ventil mám v Astře, takže bych si moc nepolepšil, ta Cali je s tím samým motorem o nějakých 130kg těžší. Jinak jsem koukal na Tvůj odkaz ohledně těch Caliber a 2.5 V6 je stále o 40kg lehčí , než turbo! To je asi tím 4x4.
Představoval bych si tam ten třílitr s klapkami pro každý kanál zvlášť, upraveným softwarem, sáním a sport. katem by to mohlo dát nějakých 185kW a s odlehčením by to mohlo bejt slušný, počítám lepší, než LET.
vrgadaa
Thursday 16 September 2010 - 16:20:39 Citovat
Host
v Astre mas pravdepodobne priskrcenou ecotec verzi, na vahy aut jsem se priznam nedival. Tak nejak automaticky jsem predpokladal, ze 6valec je vyrazne tezsi nez 4valec. Nechce se mi verit, ze kardan a dalsi 2 diferaky jsou tak priserne tezke, ale mozne to samozrejme je. Tam je jiny problem, v kazdem diferaku se dost energie umori v teplo a navic 4*4 od Opla se moc nepovedla a je pomerne choulostiva (vse cerpano pouze z diskusi na calibra webu), za to s V6 koum mam vlastni osobni zkusenost a spatnou. A kdybych si proto mel vybrat tak urcite turbo 4valec nez opel 6valec atmosfera. Ale jinak je to kazdeho volba. A navic neni jen Opel:-)
Jiřik
Thursday 16 September 2010 - 19:05:26 Citovat
Host
No chlape, přece vím co v autě mám! sám jsem tam ten motor nechával dát. Je to C20XE z Kadetta a má 110kW s katalyzátorem. I s plnou nádrží plynu váží nějakých 1080kg. Z nuly na sto za 7,5s. Max. dle manuálu je 220- to stačí bohatě) Chtěl bych něco s ještě lepším zrychlením a hlavně s lepším podvozkem a brzdama, co by na LPG fungovalo taky bezproblémově.
Představoval bych si 0-100 za 6s, výkon tak220-250 koní, ne 4x4, máš pravdu že to jen zhoršuje zábavu a parametry (nemluvím o časech na šotolině)
Zatím to ale vůbec nehoří, v souč. době jsem tak trochu švorc (tak až ušetřím úsporou na plynu)
JardaB
Thursday 16 September 2010 - 22:23:41 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No neco jsem uz vypil, ale zavodak na LPG, to me po.er

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
KopA
Friday 17 September 2010 - 02:12:51 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Jiříku Vrgaduu neposlouchej.
A Vrgadoo myslím, že by jsi sem měl už konečně přestat chodit jak jsi avízoval.

Calibry maj V6 - C25XE což je trochu jinej motor než X25XE, X30XE na který pořád Vrgadaa nadává (ačkoliv je jasný, že trefil povedenej kousek a akorát se přes to nějak furt nemůže dostat).

C25XE jsou starší konstrukce a vpohodě (měl ho myslím Mates v první Vectře a nemoh si to vynáchválit a myslím, že to auto dodnes jezdí - potkává ho někde ve štatlu - to bude mít hádám tak 300k)

Cali Turbo je dobrá ale myslím si žádný auto s turbem není vhodný na ty účely co ty potřebuješ. Na turbínu musíš mít prachy na úpravy a i na benzín (na plyn zapomeň - podle mě do přeplňovaných motorů LPG nelze možná zemní do náký moderny co teď dělaj). Krom toho už nejsou pořádně ani v Německu a když jo tak napadený tunerem začínaj na 150000 - momentálně tam je jediná co stojí za zmínku Odkaz ale za 170000 spadli z višně __;

A Cali je fakt dost těžká (viz to turbo 6ti kvalt převodovka, rozvodovka, kardan s diferákem a zad. poloosama má všechno tak 300kg - ta rozvodovka je nejtěžší, je to kostka železa)
Cali Turbo - 150kW, 280Nm, 0-100 6,8s, MAX 245 km/h.

Cenově nejrozumější se mi pro tebe jeví Vectra B po Faceliftu, se širokejma gumama maj podle mě fakt dobrej podvozek, když koupíš nějakou mrtvou 2,5 počítám tak za 40k dáš tam 3,0 trochu ho vyladíš a když se ti povede to sladit s plynem tak si myslím máš co potřebuješ.
Kdyžtak Lešák udělal něco podobnýho s Vectrou A a výkon brutááál akorát nemá ten plyn (myslím).
Ptej se lidí co maj co říct k tématu na základě osobní zkušenosti k daný věci.

[ Upraveno Friday 17 September 2010 - 02:27:16 ]

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Jiřik
Friday 17 September 2010 - 08:00:35 Citovat
Host
KopO díky za informace, takhle bych si to představoval, myslím, že VeBe by se dala z těch 1450kg ještě tak o 100kg odlehčit a bylo by to opravdu supr auto navíc pro rodinu. Od jakýho roku se dělaly pozink? Po tom faceliftu?
Jinak Vrgadovy názory mě taky zajímaj, je dobrý znát názory různých lidí na věc, jsem vděčný Vám oběma.
mates
Friday 17 September 2010 - 09:28:08 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
KopA napsal ...

C25XE jsou starší konstrukce a vpohodě (měl ho myslím Mates v první Vectře a nemoh si to vynáchválit a myslím, že to auto dodnes jezdí - potkává ho někde ve štatlu - to bude mít hádám tak 300k)

Jojo _; Jelo to jak šlak a automat si hrábl i na dvojku

Lexus RX 350
Honda Crosstourer

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6 7  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2115 sec,0.1682 z toho dotazů.