Autor
|
Příspěvek
|
landis | Monday 25 April 2005 - 08:30:55 | | |
Ten dvoulitr se mi zda na Omegu vazne slabej. Dva roky jsem byl majitelem Omegy 2.5V6 a rekl bych, ze ten dvaapullitr byl na omegu tak akorat. Kdyz uvazim stejne povinne pojisteni jako na 2.0 a spotreba neni tak dramaticka, prumer kolem 9,5lt, sel bych do toho sestivalce radsi nez do 2.0. Nehlede na to, ze ten sestivalec ma lepsi prubeh kroutaku a nemusis ho tak honit. Je to jen muj nazor, nekomu ten dvoulitr muze stacit, ale ja bych ho do tak tezkyho auta nechtel. |
| |
|
mates | Monday 25 April 2005 - 13:53:35 | | |
Taky můj názor. Radąi bych počkal a skočil do 2,5 V6 nebo MV6. Ale to jsu celej já, prostě můľu motory, co maj víc neľ 4 válce. Vlastně i Vectru A jsem měl 2,5 V6. A v automatu.
Lexus RX 350 Honda Crosstourer |
| |
|
tlumex | Monday 25 April 2005 - 18:09:38 | | |
Jak to tak sleduju tak udelam radsi testovaci jizdu Pred timhle se mi moc libila 1,6 74KW v oktavce uplne super moturek a bohate staci! |
| |
|
riwal | Tuesday 26 April 2005 - 06:42:52 | | |
Tak tady se Ti radí aby si ąel u Omegy do silnějąího motoru neľ je 2litr a ty pak řekneą něco vo oktáfce v 1.6 - tak to je na mě moc. |
| |
|
tlumex | Tuesday 26 April 2005 - 07:44:48 | | |
holt nejsem tak narocny jako vy! |
| |
|
Rado | Tuesday 26 April 2005 - 11:08:22 | | |
Tak si kup Favorita! |
| |
|
Anonymní | Tuesday 26 April 2005 - 12:09:35 | | |
Pokud prestupujes ze SCHADE 120 rovnou do Omegy, tak potez panbuh. Potom ten dvoulitr je na tebe az az. Ono prelezt ze 120 do cehokoli je bomba. |
| |
|
Nomike | Tuesday 26 April 2005 - 14:32:54 | | |
poslední příspěvky - to jsou takové kecy u piva. ©koda 120 je taky auto a i mně kdysi udělala velko sluľbu. A ty vzpomínky (moje první jízdy, minikarambóly, první sex v autě...). Zvyknout si na Omegu ti bude trvat asi tak prvních 20 km. Pak ji budeą poznávat daląího 1/2 roku. Děláą vąak velkou chybu, pokud se ji snaľíą srovnávat s Oktávkou, či čímkoliv jiným. Aľ se s přes dvě tuny těľkou omegou potáhneą za kamionem, který narozdíl od druhých, zaboha nebudeą moc předjet, protoľe na to dvoulitr potřebuje vymetenou runway, tak budeą skřípat zubama a kličkovat za prdelí toho TIRu. Houby ti bude platné, ľe jsi kdysi lítal se ąkodovkou jak ©umachr. Ani si nevzpomeneą. Takľe začni chápat fakta a rozsekni si to dilema sám. Buď se smíříą s lenochem a předem uznáą tu obě», nebo do toho nechoď. Kecama ten výkon nezvýąíą a od místních majitelů 3,0 MV6 poľehnání taky nečekej. Sám se musím drľet, abych nad tebou nezlomil hůl. Píąu ti jen proto, ľe mi připomínáą mého otce. Ceny Omeg jdou dolů, takľe nic ti neuteče. Nebo zkus smlouvat a při niľąí ceně dosáhneą taky pozitivního efektu. Jednou třeba nebudeą mít problém to upgradovat na silnějąí vůz. Hoď si korunou. ©»astnou ruku!
Nomike vyladěná 3,0 MV6 |
| |
|
tlumex | Tuesday 26 April 2005 - 18:10:33 | | |
hehe rumway za tirem jeden takovy sem predjizdel se skudkou taky celou cestu Hradce do Svitav! Navic dneska uz stejne nema cenu je predjizdet jedou 90 az 100 a navic na techto vetsich cestach je tirak dobry stit proti bezohlednym ridicum ! Ne ted vazne ja opravdu nepotrebuji zihadlo chci bezpecny velky spolehlivy rodinny vuz! Jde mi hlavne o to bezpeci protoze ikdyz je skudka v perfektnim technickem stavu tak jeji pasivni a aktivni bezpecnost je uz 15 let nekde jinde planuju rodinu a ve skudce ju vozit nechci! A nikdy sem nikam nespechal coz se skudkou ani neslo takze nevim proc bych mel spechat s timhle! Na silnici je stejne porad tolik brzd provozu ze clovek stejne nic nenaspecha! |
| |
|
Red_Dwarf | Tuesday 26 April 2005 - 18:52:14 | | |
Odkaz A koukal jsi třeba na tohle,bylo to na autorevue.Cena je malinko jinde,ale ta výbava a rok a nejeté km taky |
| |
|
|