• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Omega 2,0 16V koupit?
Přejít na stranu  1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Nomike
Monday 02 May 2005 - 16:55:12
Host
Stane. Nedělěj to. Zvláą» ne na léto. Ten olej je řidąí. Ten motor starąí. Navíc jsi psal něco o LPG. Pokračuj v tom, nač je ten motor zvyklý. Akorát tam nelij ľádnou sračku a po 10 000 km výměna. Není nad stále čerstvý olej. Já mám dobrou zkuąenost např. s Valvoline Turbo V
tlumex
Monday 02 May 2005 - 17:20:36
Host
ja zase s durablentem 10W40 s tatikovou filckou to udelalo zazraky! Motor se sklidnil a vyrazne lehceji se toci! Dobra tak hold nebudu kupovat litr za 300 ale 150 to me strasne stve
Rob2
Monday 02 May 2005 - 18:33:47
Host
Nevím, zda Durablend není určen (předevąím) do přímovstřikových dieselů. Doporučuji konzultaci u dovozce oleje!! Jinak 10W40 bych viděl jako vyhovující, a na 0W30 bych rozhodně neąel - horní mez pouľitelnosti je níľe. Výkonovou třídu SJ má dnes kaľdý dobrý olej, niľąí nebrat. Pokud je motor "zvyklý" na nějaký typ (samozřejmě pokud odpovídá poľadavkům výrobce!!!), nevidím důvod, proč to měnit. PS: O mazivosti (přesně o soudrľnosti olej. filmu - jeho odolnosti proti poruąení) nevypovídá viskozita (např. 10W40) ale ona výkonnostní třída, kterou jsem výąe zmínil. Nejkvalitnějąí oleje jsou dnes SL (platí pro benzin, diesel začíná místo S písmenem C. Čím je druhé písmeno dál v řadě, tím je olej lepąí)
tlumex
Wednesday 04 May 2005 - 07:51:12
Host
ten olej mi doporucil distributor ze je idealni pro feldy a mel pravdu ! No nebudu nic vymyslet Budu ho menit jednou za rok a bude klid!
Rob2
Wednesday 04 May 2005 - 18:25:51
Host
Nevím, zda máą na mysli prodejce, nebo dovozce pro ČR. Oni totiľ mnohdy prodejci moc nevědí. Není to aľ tak dlouho (dva, tři roky?), co mi jeden prodejce na můj poľadavek na Castrol Powertec tvrdil, ľe se nic takového nedělá a ľe si to pletu s Protec. Ujistil jsem ho, ľe se nepletu, načeľ mi začal tvrdit, ľe je to totéľ, jenom Powertec je sudové balení. Kdyľ jsem mu sdělil, ľe Powertec je výkonově A3 B3 a Protec A2 B2, coľ není rozhodně totéľ, tak ne mě jenom zíral. Nakonec to naąel v katalogu, kde zjistil, ľe mám pravdu i v tom, ľe Powertec se prodává i v balení 1 a 4 litry. Potom někomu věř! Ověř si to rozhodně u dovozce! A moc nedbej na tvrzení, ľe ten či onen olej je o moc lepąí, nebo horąí, nebo» kaľdá liąka chválí svůj ocas. On je totiľ nejlepąí Castrol, Shell, Valvoline,... a nejhorąí Castrol, Shell, Valvoline,.... Je to hlavně o důvěře v tu kterou značku a o udaných parametrech (viskozita, výk. třída, doporučení výrobců aut,...) Je to ale jenom můj názor, se kterým rozhodně souhlasit nemusíą.
Red_Dwarf
Thursday 05 May 2005 - 06:32:05
Host
Já dávám do Vectry 1.8 16V Castrol 5W-40 TXT a spokojenost.Olej to neľere vůbec,myslím,ľe je akorát a ten 2.0 je ten samej motor,akorát převrtaný.Tenhle olej stojí asi 340Kč/litr.
Je ale pravda,ľe oleje jsou značkové kvalitní skoro stejně.Aral,Shell,Castrol bude vąechno stejný
riwal
Thursday 05 May 2005 - 07:14:50
Host
Jo a pak taky Mobil1 10W40 plná syntetika - na to jezdím já. Je ale drobet draľąí, ale já ho mám za 250/l ale jinak je to snad jednou tolik.
Arnie
Thursday 05 May 2005 - 11:57:18
Host
tlumex80.188.127.10 napsal ...
Je to o chovani majitele! Je to jedna z veci proc bych asi nesel do skoncenyho leasingu vidim to na sousedovi! Venku nula ma diesela nazhavi sedne a kdyz to nehrabe neni spokojeny! Zustane po nem jenom kupa smradu !


to je mi naky povedomy nema nahodou cernyho superba? Hmm, i kdyz tohle asi dela kdekdo...
tlumex
Thursday 05 May 2005 - 14:15:32
Host
no oleje: Znam distributora firmy valvoline pro jizni moravu a uz parkrat mi moc dobre poradil je to clovek kery tomu opravdu rozumi! Moje zkusenosti lil sem do skudky Paramo trysk 15W 40 a skudka si brala 0,5L/1000Km coz bylo stale v normalu po prejiti na valvoline 15W40 mineral mi klesla spotreba oleje k memu zdeseni az na 0,5L/2500Km coz uz je znat a motor se /na pomery skodovky/lepe toci! S tatikovou feldou to bylo stejne jezdil na na mineral od kastrolu a ted jezdi na valvoline polosyntetiku a motor jede lepe a lehceji!
Rob2
Thursday 05 May 2005 - 18:34:14
Host
Obecně platí: Nepřecházet z minerálu na syntetiku (a raději ani na polosyntetiku), pokud má motor hodně km. Detergentní (schopnost rozpouątět úsady - produkty hoření paliva a přepalování oleje na inkriminovaných místech) vlastnosti synt. olejů jsou vyąąí, a nejednou se stalo, ľe si majitel ve snaze přilepąit motoru "vypláchnul" se ąpínou i kompresi a podstatně si zvětąil hlučnost motoru. Bude to znít blbě, ale on ten karbon místy také těsní a vymezuje vůle. Tím netrvrdím, ľe jeho přítomnost v motoru je dobrá. Naopak. Pochopitelně, ľe dneąní oleje jsou kvalitní, a úsady se téměř netvoří. Měl jsem na mysli různé © a Lady, které za 100.000km neviděly nic jiného, neľ M6AD, a majitel jim "předloľí" např. Valvoline Synpower 5W40 SL. PS: Hlavně neplést viskozitu s výkonostní třídou! Viskozita je tekutost, výkonostní třída mazivost. Velmi zjednoduąeně. PS2: Jak je motor čistý poznáą, pokud si přejedeą prstem po vnitřní straně víka ventilů. Pokud na něm budou hrubé něčistoty, je to ąpatně.
Přejít na stranu  1 2 3 4 5 6 7 [8] 9  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2437 sec,0.1957 z toho dotazů.