Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
[anketa] Omega 3.0 + LPG - mám na to? |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Sekvence funguje, kdyz je dobre udelana - uz ani nepamatuju, kdy jsem na to sahnul a jezdi a jezdi... Kazdopadne neregulovany nema sanci na emisich a regulovany asi okrajove jo, ale to sani plny smesi, to neni dobry pocit. Ja proste nastartuju, jedu a ani uz nevim, kdy se mi to prepina na plyn (ale tak do 2km v tomhle pocasi). Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Člověče do 2 km to by pro mě bylo k ničemu, když jedu 6km. Já považuju za vadu, když to přepíná dál, než za vratama od garáže (tam, kde kousla doga Ráže) teď jsem kvůli tomu naladil reduktor z 1,20 na 1,09 kvůli tomu, aby se studený propan dříve zplynoval. Kupodivu to funguje, přepína při 30 stupních ale hlásí mi to chybu "looped injection"- když tomu dávám - vstřikovače jsou otevřeny naplno i když od 75% mi to přepíná na benzin. Ideální bude asi tak kolem 1,12-1,13, ale každý šáhnutí na tlak reduktoru znamená opětovnou kalibraci a najíždění nové mapy.(Stag 300+) Jinak to přepnutí na benzín při plnym plynu kolem 5500 otáček je pořád docela kopanec. Nic naplat, benzín má prostě výhřevnost, nehledě na ROZ. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | 2JardaB s emisema jsem u nasavaneho LPG nikdy problem nemel,jezdim tam, kde mi uz montovali 3 auta a podle mne to udelali tak, aby to fungovalo jak ma a kdyby ne, je v jejich zajmu se tvarit, ze to funguje, pokud chteji, abych tam prijel i s dalsimi vozy, fakt je, ze to byla auta Euro1 s litinovym sanim. Co se tyka sekvence matne si pamatuji, ze jsi s tim taky uzil, nezz se to doladilo ... 2Jirik Na nasavany lze teoreticky jet okamzite, ale zamrzly reduktor v zime cloveka pouci, ze to neni dobry napad. A co kdyby jste se dali dohromady JardaB prodava MV6 se sekvenci (uz od jara) ... A co kdyby js | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No u Euro 1 je to v pohode, ale dat nerizeny nasavany o auta, co se testuje na Euro 3 asi nema pri poctivem mereni sanci. Staci, co si vzdycky uziju s tou sekvenci (je fakt, ze asi i katalyzatory uz nejsou co byvaly) ale benzin se pod limit CO celkem bez potizi dostane, s plynem musim pres pocitac chvili laborovat - staci mensi nesymetrie vstriku, nejaky valec nezapali chudou smes a je to na dalsi minutu, nez se to srovna. [ Upraveno Tuesday 21 September 2010 - 12:19:59 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Jardo, máš pravdu, s nasávaným jsou na em.problémy a zákonitě být musí- vždyť to funguje víceméně jako karburátor. Věřím, že se to na místě seřídit dá, aby se to jažtakž vešlo do limitu, ale pak to musíš vyladit znovu, aby se s tím vůbec dalo jezdit. Jinak je to ale nejschůdnější možnost, jak začiít jezdit na LPG. Ta sekvence je opravdu dost drahá. Jak jsem již psal, kamarád má Saaba 9-3 2.0 16V 96kW v úplně primitivním nasávaným LPG a překvapilo mě, že to docela pěkně jede. Vůbec to nestřílí ( má tam pro jistotu klapku, sání je část. plast). Spotřeba kolem 12l, což na hmotnost 1350kg vůbec není špatný. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Ještě něco- včera jsem najížděl novou mapu a přede mnou OmegaB v dieselu- neskutečně líný auto, nad 160 mu to zrychlovalo jak nějaká 1.6, samej kouř a nic. Benzín je nesrovnatelnej. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] | |